16 Nisan 2013 Salı

Deniz Baykal: Kaset iktidarın bilgisi ve onayı dahilinde

 

Eski CHP Genel BaÅŸkanı Deniz Baykal, kendisine yönelik kaset olayıyla ilgili hükümeti iÅŸaret etti, “Bu iÅŸin iktidarın bilgisi ve onayıyla" olduÄŸunu söyledi. Baykal, kaset komplosunun "uluslararası baÄŸlantısı bulunabileceÄŸini" belirtti.

 Eski CHP Genel BaÅŸkanı Deniz Baykal, kaset olayı konusunda konuÅŸtu, AKP hükümetini iÅŸaret etti.
Kaset komplosunun uluslararası bir baÄŸlantısı bulunabileceÄŸini belirten Baykal, “Bu iÅŸin iktidarın bilgisi ve onayı dışında olmadığını söylüyorum. Hiç kuÅŸkum yok” dedi.
“Zorunlu olarak deÄŸil ama baÄŸlantılar da olabilir. Ben uluslararası komplolara geçmiÅŸte de hedef oldum. Bu ortamda çıkmaz o. O konuÅŸmama bakarsanız kimseyi gereksiz yere suçlamıyorum ama bu iÅŸin iktidarın bilgisi ve onayı dışında olmadığını söylüyorum.”

Baykal, Genel Başkanlık görevinden ayrıldığı dönemde de aynı fikirde olduğunu belirtti.
“O zaman söylediÄŸim sözlerin arkasında olmaya devam ediyorum. Teyide ihtiyaç yok, tekzibe yönelik hiçbir ÅŸey yok. O noktadayım ben, o teÅŸhisimi aynen koruyorum.”

ulusalkanal.com.tr