15 Nisan 2013 Pazartesi

Dilek Özçelik: Ben dilenci değilim

 

Edirne'de Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar'dan yardım isteyen, ancak hakaret gibi tepkiyle karşılaşan kanser hastası Dilek Özçelik Ulusal Kanal'a konuştu. "Ben dilenci değilim" diyerek Bayraktar'ın cebine para koymasına tepki gösteren Özçelik, "benim tek derdim aynı sorunu yaşayanların sıkıntısını dile getirmekti" dedi.

Edirne'de kanser hastası Dilek Özçelik, ithal edilemeyen ilaçlarının temini Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar'dan yardım istedi. Ancak Özçelik öyle bir tepkiyle karşılaştı ki gözyaşlarına engel olamadı.

O dilenci değildi, dilenci olmadığı için eline sıkıştırılan 300 lirayı ağlayarak iade etti. "Ben dilenci değilim. İnsanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım"
Ucunda ölüm de olsa onurumdan taviz vermem diyen Özçelik, yaşadıklarını Ulusal Kanal'a anlattı. "Dün bakanı görünce bu sorunumuzu dile getirdim. Bakan öyle ummak istiyorum beni yanlış anladı ve para verdi. Beklemediğim bir hareketle karşılaştım. Haliyle çok üzüldüm."
Oysa genç kızın tek isteği onunla aynı kaderi paylaşan arkadaşlarının sıkıntısını dile getirmekti. "Benim istediğim para değildi. Ben parayı zaten geri verdim. Böyle olması da gerekiyordu. Bizim istediğimiz sadece ilaç çünkü benim ve ailelim boyunu aşan ilaçlar bunlar bende bakandan istedim fakat bakan para verdi bende bakana parayı geri iade ettim. Benim istediğim sonucu elde edemedim"