5 Nisan 2013 Cuma

Esad bu kez sert konuştu: Davutoğlu ailesinden terbiye almamışsa…


Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad’dan Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’na zehir zemberek sözler.


Ulusal Kanal Genel Yayın Yönetmeni Adnan Türkkan’ın sorusunu cevaplayan Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad zehir zemberek konuştu.

Adnan Türkan: Dışişleri Bakanı Ahmet Davtoğlu, Esad kalacaksa elini sıkmaktansa istifa ederim dedi. Gerçekten bu düzeyde köprüler atıldı ve geri dönüşü yok mu bu işin?

Beşar Esad: Aslında ona karşılık vermek istemiyorum. Eğer onu, yuvasında gerçek bir terbiyeyle eğiten olmamışsa... Ben evimde gerçek bir terbiye ile büyütüldüm. Benim Türkiye'ye yaptığım ziyaretlerimde bire bir tanık olduğum, Türk halkının yüksek ahlakından, nasibini almış olması gerekirdi. Ama ben Suriye halkının ahlakından çok şey öğrendim. Bu anlamıyla bu konunun hiçbir önemi yok. Ama benimle Erdoğan arasındaki köprülerin, ilişkilerin Suriye ve Türkiye'nin çıkarlarına yansıması gerekirdi. Ve lakin, Başbakan veya hükümeti veya o hükümetteki yetkililerin Suriye halkının kanında ellerinin olması onların benimle ve Suriye halkı arasındaki köprüleri ortadan kaldırdı.

ulusalkanal.com.tr