14 Nisan 2013 Pazar

Kanser hastası kız yardım istedi, Bakan Bayraktar...



Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, kanser tedavisi gören ve 

kendisinden ilaçlarının temini için yardım isteyen üniversite öğrencisi genç kızın cebine para koyup, ilaçları kendisinin almasını istedi ve ’düşürme’ diye uyardı. Kendisine dilenci muamelesi yapıldığını söyleyerek alınan üniversiteli kız Selimiye Camii’nde namaz kılıp çıkan Bakan Bayraktar’a giderek, "Ben dilenci değilim, tedavim için yardım istedim" dedi ve cebine konulan parayı Bayraktar’ın eline tutuşturup ağlayarak uzaklaştı.








Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, iki günlük Trakya gezisi kapsamında bugün sabah saat 11.30’da karayoluyla Tekirdağ’dan Edirne’ye geldi. Bakan Bayraktar önce vilayete giderek Edirne Valisi Hasan Duruer’i makamında ziyaret etti. Ardından AKP Edirne il Merkezi’ne giden Bayraktar, daha sonra da Edirne Belediye Başkanı CHP’li Hamdi Sedefçi’yi makamında ziyaret etti. Başkan Sedefçi, Bakan Bayraktar’a kentin sorunları hakkında bilgi verdi.

İLAÇ YARDIMI İSTEYEN KIZIN CEBİNE PARA

Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar belediye binasından çıkarken yanına üniversite öğrencisi olduğunu söyleyen kemoterapi gördüğü için saçları dökülen genç bir kız yaklaştı. Bakanın elini tutan genç kız, kanser hastası olduğunu söyleyerek, yurt dışından ilaçlarını getirtemediği için yardım istedi. Bunun üzerine Bakan Bayraktar cebinden çıkardığı parayı yardım isteyen genç kızın hırkasının cebine koyarak, "Al işte bu parayı. Başka ne yapacağım? Onları sen kendin al. Parayı al, cebinden düşürme" dedikten sonra yoluna devam etti. Bakan Bayraktar, Edirne Valisi Hasan Duruer ve protokol üyeleri ile belediye binasının 300 metre uzağındaki Selimiye Camii’ne giderek öğle namazını kıldı.

CAMİYE GİDİP BEKLEDİ

Bakan Bayraktar’dan tedavisi için yardım isteyen ancak, cebine para konulması nedeniyle üzülen genç kız da Selimiye Camisi’ne geldi. Bakanın namazda olduğunu öğrenince camii bahçesinde beklemeye başlayan genç kızın parayı iade edeceğini öğrenen polisler, bir yanlış anlaşılma olduğunu söyleyerek onu vazgeçmesi için ikna etmeye çalıştı. 

Polislerin ikna çabası sırasında Bakan Bayraktar’ın camiden çıktığını gören genç kız, "Bakanım bir şey diyeceğim, kimseye bir zararım yok" diye seslendi. Bu sırada koruma polisleri genç kızı tuttu ancak, bakanın talimatı ile bıraktı. 

"DİLENCİ DEĞİLİM"

Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın yanına giden ve elini tutan genç kız cebine konulan parayı iade ettikten sonra ağlayarak, "Sadece yanlış anlaşıldım. Ben dilenci değilim. İnsanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. Görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" dedi. 

Genç kızın parayı iade etmesi ve sözlerine anlam veremeyip şaşıran Bakan Bayraktar, yanından koşarak ayrılmak isteyen kızı kolundan tutarak, "Yardım edeyim kızım, ne istiyorsun?" diye sordu. Ancak, ağlayan genç kız, koşarak camii bahçesinden ayrıldı.

Genç kızın ilaçlarını getirtmek için kendisinden yardım istediğini söyleyen Bakan Bayraktar, "İlaçlarımı getirteceğim yurt dışından imkanım yok dedi. Biz de yardımcı olduk. Vali bey ’Ben ilgileneyim’ dedi. Ama kızcağız alındı. Biz yardımcı oluruz kendisine. İlaçlarını alma konusunda yardımcı oluruz" diye konuştu. (Hürriyet)

ulusalkanal.com.tr